Direktlänk till inlägg 26 juni 2017

Lite vackra bilder

Av Nicke - 26 juni 2017 14:35

Något jag också tycker om är vackra bilder. Jag tillbringar mycket tid på Pinterest och kikar på folks album. Ofta kan man hitta massor av coola, fina eller inspirerande bilder där. Mycket bättre än Google Images. När jag startade bloggen hade jag som sagt inte tänkt mig en bildblogg, men nu har jag tänkt om. Att inte bara skriva om poker och spel, utan att blanda litegrann. Så jag tror att bilder kommer att vara en del av blandningen ;-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicke - 14 augusti 2019 23:40


      Jag slutade spela online   Jag spelade poker online i många år, men ironiskt nog så tröttnade jag samma sommar som jag började blogga om det. Så bloggen kom online, online poker avslutades. Så kan det vara, men jag mindrs ändå blogge...

Av Nicke - 26 juli 2017 14:45

Precis som för ett tag sedan lägger jag idag upp en riktigt cool bild på ett Spelkort. Personligen hade jag mycket hellre spelat med en sån här kortlek än med traditionella från Öbergs. Men det är sällan man ser i verkligheten.   Jag har fortf...

Av Nicke - 26 juni 2017 16:15

Som om Zlatan och Alexander Isak inte var nog för dagen kommer här ännu en sportstjärna av hög rang: Roger Federer. En av tennisens allra bästa genom tiderna och hans skara av fans är stor som attan. Gillar man inte tennis är han nog ändå rätt okej a...

Av Nicke - 26 juni 2017 15:17

När jag ändå pratar om Svenska fotbollsstjärnor måste ju även nästa generation nämnas. Jag och många med mig tror att nästa stora Svensk i fotbollsvärlden heter Alexander Isak. Just nu tillhör han Dortmund, men har tidigare spelat i AIK Solna i Allsv...

Av Nicke - 26 juni 2017 14:52

Nu känner jag att jag bara måste lägga upp en bild på Sveriges bästa idrottsman genom tiderna: Zlatan Ibrahimovich!   Tänk vad svenska folket har fått njuta av hans magi genom åren och sidorna som hyllar honom är många. Både stora och små. Nu har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards